Kaj je Google Analytics?

Google Analytics je orodje za spletno analitiko, ki ga je razvil Google za spremljanje razvoja spletnega mesta in uspešnosti spletnega trženja. Tako lahko natančno vidite, kako se razvijajo ključni kazalniki uspešnosti (KPI - Key Performance Indicators), kot so število obiskovalcev, vedenje uporabnikov in čas, ki ga uporabniki preživijo na vaši spletni strani.

Spremljate in ocenjujete lahko tudi ključne podatke o obnašanju obiskovalcev spletne strani. S tako pridobljenim znanjem lahko ugotovite morebitne šibke točke svoje spletne strani in si prizadevate za nenehno izboljševanje le-te in ukrepov spletnega trženja.

Kaj je Google Analytics

Kaj se meri z orodjem Google Analytics?

Z orodjem Google Analytics lahko ugotovite, koliko uporabnikov je obiskalo vaše spletno stran, koliko časa so se na njej zadržali in kakšno vsebino so si ogledali. Spremlja se tudi t.i. bounce rate, ki lahko kaže na manj kakovostno vsebino strani ali morebitne napake.

Google Analytics pa zmore še več: meri, katero napravo uporablja uporabnik, kateri brskalnik uporablja in zagotavlja informacije o demografskih podatkih, kot so starostna skupina, spol in lokacija uporabnika.

Uspešnost se meri preko Google Analytics kode, ki jo dodamo na svojo spletno stran.

Za ukrepe spletnega trženja je še posebej koristna možnost, da v računu določite cilje (npr. nakup izdelka). Tako lahko ugotovite, kako uspešni so vaši marketinški ukrepi. Poleg sledenja SEO in SEA je mogoče meriti tudi uspešnost drugih spletnih oglaševalskih dejavnosti, kot so družabni mediji ali kampanje za prikazovanje.

Kateri so drugi ponudniki orodij za spletno analitiko?

Poleg storitve Google Analytics so na voljo tudi rešitve drugih ponudnikov orodij, na primer Matomo, Econda ali Etracker. Vendar je Google Analytics daleč najpogosteje uporabljeno orodje za spletno analizo po vsem svetu.

Katere so prednosti storitve Google Analytics?

Kaj je Google Partner program?

Google Partner oz. Googlov partnerski program agencijam omogoča, da pridobijo status Googlovega partnerja ali Googlovega premium partnerja. V ospredju je kompetentna podpora strankam z računom Google Ads, sodelovanje v partnerskem programu pa je povezano s strogimi Googlovimi zahtevami. Googlov cilj je ustvariti pečat, ki zagotavlja visoke minimalne standarde za certificirane agencije.

Prednosti sodelovanja z Google partnerji

Podpora certificirane partnerske agencije ponuja strankam številne prednosti. Zahtevane kompetence povečuje tudi obvezno certificiranje več zaposlenih za Google Ads. Google želi zagotoviti, da imajo agencije pravo znanje in izkušnje za optimalno svetovanje svojim strankam.

Nenazadnje se veliko denarja porabi za trženjske cilje z oglasi Google Ads. Ker so oglasi v Googlu z višjim faktorjem kakovosti običajno cenejši, dobro usposobljeni strokovnjaki za oglase Google Ads zato ne porabljajo proračuna svojih strank po nepotrebnem.

Proračunske smernice, ki veljajo od leta 2021, se morda zdijo visoke in znašajo 20.000 USD na četrtletje, vendar takšen proračun že predvideva ustrezno izkušenost odgovorne agencije. Neizkušeni novinci bodo zato težko pridobili znak Googlovega partnerja. Agencije z uveljavljeno bazo strank pa že imajo potrebna znanja in spretnosti za zagotavljanje kompetentnega svetovanja in podpore.

Zahteve za sodelovanje v programu Google Partners

Za naročnike digitalnih agencij znak Partner vzbuja zaupanje, saj od leta 2021 veljajo še strožje zahteve. Zahteve vključujejo:

Še težje je pridobiti logotip Premium Partner, saj ga Google podeli le enkrat na leto 3 % najboljših agencij po vsem svetu.

Partnerji agencije Google: podrobne specializacije

Vsaka Googlova partnerska agencija je lahko specializirana za določena področja oglasov Google Ads. Predpogoj, da lahko oglašujete s specializacijo, je vedno uspešno opravljen izpit za zadevno področje v Googlovi akademiji za oglase, ki ga opravi več zaposlenih.

Google področja strokovnega znanja deli na štiri področja Google Ads izdelkov:

Kaj je Google My Business (GMB)?

Google My Business (GMB) je imenik za podjetja. Podjetja se lahko v njem registrirajo in ustvarijo svoj profil. Storitev je brezplačna in jo lahko v osnovi uporablja vsak podjetnik, pa tudi drugi poklici z lastno podružnico, kot so zdravniki, odvetniki ali notarji.

Pogoj za vnos v Google My Business:

Katere podatke je mogoče shraniti v profilu Google My Business?

Googlova imeniška storitev podjetjem omogoča shranjevanje različnih podatkov. Upravljajo se lahko tudi podružnice ali dodatne lokacije. Podatki med drugim vključujejo:

Google shranjene podatke uporablja za prikaz preverjenih informacij o iskanih podjetjih uporabnikom. Uporabnikom iskalnika Google so tako jasno vidne podrobnosti o podjetjih, npr. delovni čas trgovine. Prednost za lastnike je v tem, da so uporabnikom informacije cel čas dostopne. Namesto odgovarjanja na vprašanja po telefonu, kot je "Kdaj imate odprto", se lahko zaposleni ukvarjajo s pomembnejšimi nalogami.

Prednosti storitve Google My Business: Razlogi za prijavo

Google My Business je brezplačen, razen časa, ki je potreben za njegovo registracijo in uporabo, saj Google ne zaračunava niti registracije niti uporabe. Zato je priporočljivo, da se podjetja registrirajo. Poleg tega je vpis v Googlov imenik uporaben tudi za zdravniške ordinacije, odvetniške pisarne ali notarske pisarne.

Prvi pomemben razlog za njegovo uporabo je, da Google za določene iskalne izraze prikaže ustrezna podjetja iz imenika Google My Business. Če na primer uporabnik išče “frizer v Kranju", mu iskalnik prikaže prve tri zadetke iz vseh ustreznih profilov GMB.

Kaj je SEO optimizacija za iskalnike - Lokalni SEO

Območje z rezultati lokalnega iskanja je imenovano tudi Local Snack Pack (paket lokalnih zadetkov). Praktične izkušnje kažejo, da podjetja, ki so tam prikazana, v povprečju prejmejo bistveno več klikov. Razlog za to je uvrstitev nad (organskimi) zadetki iskanja, tj. uvrstitev, ki jo lahko podjetja s svojo spletno stranjo dosežejo le s klasično optimizacijo za iskalnike oz. SEO.

Drugi pomemben razlog za uporabo storitve Google My Business je, da ponuja dodano vrednost tako za podjetja kot za stranke. V Googlu lahko na primer odgovorite na vprašanja o podjetju. Tudi brisanje neupravičenih in preveč negativnih ocen v Googlu je mogoče le prek ustreznega Googlovega računa. Informacije kot so delovni čas, kontaktni podatki (telefonska, e-poštni naslov) so ves čas objavljeni v GMB.

Poleg tega so podjetja z urejenim profilom prikazana neposredno ob rezultatih iskanja, takoj ko je ime podjetja vpisano v Googlu. Ta zelo vidna umestitev je prav tako brezplačna in običajno zagotavlja boljše klike.

Registrirajte se v Google My Business: Registracija po korakih

Tako kot pri vseh Googlovih storitvah je tudi za Google My Business potreben Googlov račun. Še naprej lahko uporabljate obstoječe račune, sicer pa lahko kadar koli registrirate nov brezplačen račun.

Takoj po registraciji z obstoječim ali novim Googlovim računom lahko ustvarite nov profil podjetja neposredno v Googlu. Če profil še ni povezan z Googlovim računom, lahko vnos uredite. Če so podatki že shranjeni, jih lahko urejate neposredno po registraciji.

Stroški storitve Google My Business

Tako kot številne druge storitve podjetja lahko tudi Googlovo storitev uporabljate brezplačno. Čeprav uporaba storitve Google My Business ni povezana s stroški, je treba v vzdrževanje objave vložiti čas. To lahko stori podjetnik sam ali njegov zaposleni, lahko pa to prenese na agencijo za spletno trženje. Stroški lahko nastanejo za enkratno vzpostavitev, vzdrževanje vnosa GMB ali tudi za upravljanje mnenj/ocen.

Top homeapartmentmagic-wandenvelopeinboxbookusercartphone-handsetmap-markerlaptop-phonegiftdiamondearthmagnifierlayers