Kaj je SEO optimizacija in kako deluje?

| 30. Dec, 2021
Predviden čas branja: 12 minut

Kazalo vsebine

Kaj je SEO?

Izraz SEO optimizacija oz. optimizacija za iskalnike zajema vse ukrepe za optimizacijo spletnih virov na svetovnem spletu za iskalnike, kot je Google. Praviloma je cilj tovrstne optimizacije izboljšati uvrstitev celotne spletne strani ali posamezne podstrani v rezultatih iskanja za določene izraze oz. ključne besede (Keywords). Zaradi velikega pomena iskalnikov, je optimizacija za iskalnike tudi sredstvo za povečanje prodaje številnih podjetij, saj se pri tistih, ki se pojavljajo visoko v rezultatih iskanja, kliki bistveno pogosteje realizirajo.

Podrobno vam bomo pojasnili, kako deluje optimizacija za iskalnike, kakšne prednosti prinaša SEO za vašo spletno stran in delili bomo praktične izkušnje iz vsakdanjega dela naše SEO agencije.

Katere SEO vrste obstajajo?

Optimizacija na strani (on-page) in na celotnem spletnem mestu (on-site)

Načeloma je mogoče spletno mesto optimizirati, kar pomeni, da se vsebina in struktura prilagodita enemu ali več iskalnim izrazom. Tu govorimo o optimizaciji na spletni strani (On-Page SEO)ali optimizaciji na spletnem mestu, saj se prilagoditve izvajajo na samem spletnem mestu in posameznih podstraneh. Te je mogoče izvesti s pomočjo tehničnih ukrepov (tehnični SEO):

  • Poskrbite za iskalnikom prijazne URL naslove (trajne povezave oz. permalinks);
  • Izogibajte se nedelujočim povezavam (napaka 404);
  • Izboljšajte čas nalaganja;
  • Optimalen prikaz na vseh napravah, zlasti mobilnih;
  • Omogočite šifriranje prek protokola SSL (HTTPS);
  • Omogočite strukturirane podatke oziroma ti. rich snippets;
  • Izvorna koda spletnih strani naj bo urejena;
  • nadzor nad brskalniki (npr. Googlovim botom) - npr. prek zemljevidov spletnih strani, robots.txt in atributov nofollow;

Tudi vsebino je mogoče prilagoditi (vsebinski SEO). Pazimo, da se besedila ujemajo z eno ali več želenimi ključnimi besedami. Poleg tega lahko strani obogatite z dodatnimi multimedijskimi vsebinami, kot so slike in videoposnetki. Na podstrani niso neposredno vidne, vendar so prav tako pomembne meta oznake, zlasti meta opis in naslovna oznaka (Title tag). Slednjega uporabljajo vsi iskalniki za predogled (tukaj je obrobljen z rdečo barvo):

Kaj je SEO optimizacija - Title tag

Tretje področje optimizacije na strani je izboljšanje same strukture. Čeprav je struktura URL-ja precej tehnično merilo, je enako pomembno omeniti strukturo spletnega naslova. Semantični URL naslovi, tj. smiselni naslovi URL, so namreč dobra osnova za strukturo spletnega mesta. Čeprav Google v zvezi s tem nima jasnih priporočil, lahko iz prakse sklepamo, da morajo povezave vsebovati osrednjo ključno besedo in ne smejo biti predolge.

Poleg oblikovanja povezav je treba paziti tudi na strukturo vsebine na spletni strani. To na primer vključuje pravilno uporabo oznak, kot so H1 do H6 za naslove, pa tudi uporabo drugih HTML elementov, kot so seznami, tabele itd. - seveda le, če je to smiselno. Na ta način strukturirate vsebino in iskalniku pokažete, kaj je bolj pomembno in kaj ne.

Off-Page in Off-Page optimizacija

Drugo pomembno področje optimizacije za iskalnike je optimizacija izven strani. To povzema različne SEO ukrepe, ki se ne izvajajo na spletnem mestu, ki ga je potrebno optimizirati. Predvsem gre za povezovanje drugih spletnih mest s svojimi. To običajno storite z neposrednimi povezavami, lahko pa tudi z omembo blagovne znamke. Ker ima vsako spletno mesto v Googlu svojo oceno, so povezave iz posebej močnih in visoko ocenjenih domen zaželene za izboljšanje lastnega položaja. Z drugimi besedami, ni pomembno samo število povezav na spletno mesto, ampak tudi njihova kakovost.

Google celo kaznuje tako imenovano neželeno pošiljanje povezav - v najslabšem primeru spletno mesto popolnoma izključi iz Googlovega indeksa in ga nato ni več mogoče najti (z iskalnikom Google). Zato je smiselno graditi povezave z visokokakovostnimi povratnimi povezavami, namesto da množično kupujete povratne povezave iz dvomljivih virov. V nadaljevanju smo za vas našteli dobre prakse za off-page SEO:

  • Sponzorirane objave ali gostujoči prispevki v drugih medijih;
  • Marketing na družabnih omrežjih, npr. za krepitev blagovne znamke;
  • Povezljive vsebine, tj. visokokakovostna lastna vsebina, na katero se drugi z veseljem prostovoljno povežejo;
  • Vpisi v imenike, npr. Google My Business ali Bing Places;

Ali se moram uvrstiti na prvo mesto v Googlovih rezultatih?

Veliko strank nas vpraša: "Kako priti na vrh Googlovih rezultatov, po možnosti neposredno na prvo mesto?"
Za odgovor na to vprašanje je treba najprej pojasniti nekaj točk:

  • Za katero ključno besedo želite, da je vaša spletna stran uvrščena na prvo mesto v Googlovih rezultatih?
  • Za katero lokacijo želite biti optimalno najdeni (lokalni SEO)?

Ker je lahko odgovor odvisen od iskalenga namena, je lahko tudi rezultat drugačen od tistega, kar ste pričakovali. Google se je v zadnjih letih vse bolj oddaljeval od klasičnega iskalnika, kot je bil nekoč. Dejavniki lokacije, iskalnega pojma in končne naprave zdaj pomembno vplivajo na sestavo strani z rezultati iskanja (SERP).

Poleg tega je na podlagi podatkov, ki jih je Google zbral o prijavljenem uporabniku, omogočeno prilagajanje tem uporabnikom. Slednje je pri SEO optimizaciji težko predvideti, saj spletnega mesta ne morete prilagoditi vsakemu uporabniku, kaj šele, da bi vedeli, katere podatke je Google predhodno zbral.

Seveda je mogoče optimizirati iskalne izraze in lokacijo: če je lokacija omenjena na pravih mestih na vaši spletni strani, najbolje v kombinaciji s pogosto iskano ključno besedo, se verjetnost, da boste pristali visoko v rezultatih kot zadetek, ki ustreza, znatno povečala.

Upravljavci spletnih iskalnikov si običajno prizadevajo svojim uporabnikom zagotoviti ustrezne rezultate iskanja. Če na primer nekdo išče frizerja v Kranju, mora stran z rezultati iskanja vsebovati predvsem frizerje s sedežem v Kranju. Pri tem bodite še posebej pozorni na to, kako globoko so dejanski rezultati organskega iskanja. Na prvem mestu so oglasi, sledijo jim portali za ocenjevanje in lokalna podjetja s profili Google My Business (GMB). Popoln in dobro vzdrževan profil GMB je dobra popotnica za uvrstitev v tako imenovani paket lokalnih ponudnikov - trije najboljši zadetki v lokalnem iskanju. Na te zadetke bo kliknila večina uporabnikov, ki so se prebili med oglase.

Kaj je SEO optimizacija - Lokalni SEO

Prav tako je bolj kot kadar koli prej pomembno, da spletno stran optimizirate za mobilne naprave, kot so pametni telefoni in tablični računalniki. To vključuje tako imenovano odzivno spletno oblikovanje, tj. prilagodljivo postavitev, ki se samodejno prilagodi velikosti zaslona naprave.

Vendar ne smemo pozabiti na čas nalaganja, saj je na mobilnih napravah zdaj krepko čez 50-odstotni tržni delež na svetovni ravni. Zaradi tega Google že nekaj časa pri razvrščanju upošteva čas nalaganja na mobilnih napravah - slabo optimizirana spletna mesta so zato slabše uvrščena.

Če se dotaknemo vprašanja z začetka: da, čim višja uvrstitev v Googlu je pomembna za klike. Sistrixova analiza je pokazala, da se stopnja klikov (CTR), tj. stopnja klikov na zadetke, ki so nižje, nesorazmerno zmanjša. V številkah to pomeni, da je prvo mesto desetkrat pogosteje obiskano kot deseto mesto.

Kot je prikazano v zgornjem grafikonu SERP, ti (organski) zadetki niso vedno najbolj ustrezni, saj je zlasti za iskanja z lokalno povezavo pomembnejša uvrstitev v top lokalni paket ponudnikov. Ne glede na to, ali imate podjetje, ordinacijo ali odvetniško pisarno: veliko ljudi išče z Googlom lokalne zadetke. Zato je smiseln ciljno usmerjen načrt ukrepov za lokalno SEO optimizacijo.

Ali naj spletno mesto optimiziram samo za Google?

Ko govorimo o optimizaciji za iskalnike, pogosto mislimo na optimizacijo za Google iskalnik. Nenazadnje je Google vodilni spletni iskalnik, ki ga ima ameriško podjetje v Sloveniji in v številnih drugih državah po vsem svetu. Prav to dejstvo je razlog, da morate svoje spletno mesto pravilno optimizirati predvsem za Google, če želite biti najdeni.

To ne pomeni, da so drugi iskalniki popolnoma nepomembni. Glede na ciljno skupino in trg je dobra uvrstitev pri konkurentih, kot so Bing ali Najdi.si, lahko smiselna. Zato se vnaprej prepričajte, ali so vaše stranke predvsem lokalne, regionalne, nacionalne ali mednarodne, saj je od tega odvisna tudi SEO strategija. Če se osredotočate predvsem na kitajske stranke, se težko izognete iskalniku Baidu, če pa je vaš ciljni trg Rusija, potrebujete dobro uvrstitev na portalu Yandex.

Vredno je tudi razjasniti, kako vaša ciljna skupina išče po spletu. Zlasti v nišah zagotovo obstajajo odstopanja od normale. Na primer, spletno mesto, ki je namenjeno ekološko ozaveščenim ljudem, bi si moralo zagotoviti dobro uvrstitev v rezultatih iskanja v ekološkem iskalniku Ecosia. To pa zato, ker bo v izbrani ciljni skupini verjetno nesorazmerno veliko število uporabnikov, ki ga uporabljajo.

Katere so naloge SEO upravljalcev?

Upravljalec optimizacije spletnih strani za iskalnike mora imeti prilagojeno SEO strategijo za vsak projekt. Skrbeti mora za izdelavo SEO strategije oz. načrtovanje in izvajanje vseh potrebnih ukrepov. Sem spadajo:

  • izbira ustrezne tehnike optimizacije na strani in zunaj nje
  • raziskava ključnih besed z orodji, kot sta Ahrefs ali Semrush
  • analiza iskalne namere uporabnikov in ocena potenciala za projekt
  • načrtovanje ustrezne strategije vsebine
  • preverjanje vedenja uporabnikov (npr. z orodjem Google Analytics) za izbiro optimizacije
  • spremljanje analitike z orodjem Google Search Console
  • spremljanje uvrstitve v iskalnikih, zlasti glede na konkurenco
  • redno prilagajanje glede na analizo sprememb v odnosu na uvrstitev v iskalnikih
  • ocena uspešnosti vseh ukrepov (analiza stroškov in koristi).

Najpomembneje je, da ima izvajalec pregled nad dogajanjem in komunicira s stranko. Vodja optimizacije za iskalnike je namreč tisti, ki združuje vse niti - posreduje in nadzira ukrepe ter skupaj s strankami načrtuje splošno strategijo in posamezne SEO kampanje.

Kaj ima uporabniška izkušnja (UX) opraviti z optimizacijo za iskalnike?

Izraz uporabniška izkušnja (ali krajše UX) se nanaša v tem primeru na uporabniško izkušnjo na spletni strani. To vključuje tako uporabniški vmesnik (UI), tj. vizualno in funkcionalno zasnovo elementov na spletnem mestu, kot tudi spletno mesto kot celoto. S tem mislimo na to, kako dolgo se stran nalaga, ali elementi med nalaganjem skačejo sem in tja, koliko časa traja, preden je mogoče klikniti na elemente. Vse prispeva k temu, kako uporabnik doživlja spletno mesto.

Dober spletni oblikovalec mora vedno poskrbeti, da je končni izdelek za uporabnika čim bolj pozitivna izkušnja. Google je pred kratkim začel nekatere od omenjenih kazalnikov ocenjevati še posebej kritično - ker so tako imenovani Core Web Vitals enostavno merljivi in so pomembni za razvrščanje spletnih strani v iskalniku. V Core Web Vitals spadajo:

  • Največja vsebina (LCP): zaznani čas nalaganja spletnega mesta ob prvem dostopu do njega. Po Googlovih standardih naj bi to trajalo največ 2,5 sekunde.
  • Zakasnitev prvega vnosa (FID): meri zakasnitev uporabniškega vnosa in ne sme presegati 100 milisekund.
  • Kumulativni premik postavitve (CLS): ta vrednost določa, ali in koliko se postavitev pri nalaganju "premakne". Na splošno takšni skoki v postavitvi pogosto povzročajo frustracije pri uporabniku, zato se jim je treba izogibati.

Core Web Vitals tako dopolnjujejo dejavnike razvrščanja s področja uporabniške izkušnje, ki so danes še kako pomembni. Google zanima predvsem naslednje:

  • Ali je spletno mesto optimizirano za mobilne naprave?
  • Kako hitro se spletna stran objektivno naloži (test hitrosti strani)?
  • Ali spletno mesto širi zlonamerno programsko opremo ali drugo škodljivo vsebino (varno brskanje)?
  • Ali je nameščen veljaven certifikat SSL in ali spletno mesto uporablja protokol HTTPS?
  • Ali pojavna okna ali pretirano uporabljene oglasne pasice ovirajo uporabniško izkušnjo?

Jasno je, da je dober uporabniški vmesnik pomemben dejavnik, ki vpliva na pozicijo spletne strani v iskalniku. Spletna mesta, ki tega ne upoštevajo, bodo v prihodnosti le s klasičnimi SEO ukrepi težje ohranila ali izboljšala svojo uvrstitev.

Kakšna je razlika med SEA in SEO?

Kratica SEA pomeni oglaševanje v iskalnikih (Search Engine Aadvertising), tj. plačljivi oglasi, ki se objavljajo v iskalnikih. SEO pa pomeni optimizacijo za iskalnike (Search Engine Optimization), tj. optimizacija za doseganje boljše uvrstitve v neplačanih rezultatih iskanja (organskih rezultatih iskanja).

Če nekdo išče določeno ključno besedo, se prikažejo ustrezni oglasi in neplačani rezultati. V naslednjem primeru z iskalno besedo "športna obutev" so na vrhu vidni oglasi (Ad), ki jim sledijo rezultati organskega iskanja:

Kaj je SEO optimizacija - SEO in SEA
SEO optimizacija za iskalnike - SEO in SEA

Splošnega odgovora na vprašanje, ali se bolj splača SEO optimizacija ali SEA, ni. V praksi se je dobro izkazala kombinacija obeh, odvisno od tega, kako dobro Google že ocenjuje domeno. Predvsem pri novih in še ne dobro znanih blagovnih znamkah je zato oglaševanje v iskalnikih bolj smiselno, pri že uveljavljenih domenah pa predvsem kot dopolnilni ukrep h klasični optimizaciji za iskalnike.

Black Hat SEO: Katerih tehnik pri optimizaciji za iskalnike ne smete uporabljati?

Obstajajo različne SEO tehnike, ki jih označujemo s skupnim izrazom black hat SEO in jih iskalniki, kot je Google, ne dovoljujejo oz. jih ne obravnavajo pozitivno. V najslabšem primeru Google to kaznuje z izbrisom iz indeksa, zato vaše spletne strani ne bo več mogoče najti. Tukaj je nekaj prepovedanih in delno neuporabnih tehnik:

  • Omrežja zasebnih blogov (PBN): bloge je mogoče hitro zagnati prek brezplačnih platform in jih uporabiti za gradnjo povezav. Vendar se Google osredotoča na (človeške) uporabnike, zato umetno ustvarjena omrežja hitro izpadejo iz indeksa.
  • Nakup povratnih povezav (backlinks): Nakup povratnih povezav brez ustrezne vsebine se običajno ne izplača, saj Google ne ocenjuje več le števila povezav na stran.
  • Vdiranje z drugih spletnih mest: Vdiranje v druga spletna mesta za namestitev povratnih povezav na lastno spletno mesto ni samo vprašljivo z vidika SEO, ampak tudi nezakonito. Ta praksa se pogosto izvaja posredno, tj. hekerji prodajajo namestitev povratnih povezav na drugih spletnih mestih.
  • Pošiljanje neželenih povezav (link spamming): npr. v obliki neželenih povezav na forumih ali v obliki neželenih komentarjev, ko roboti množično nameščajo povezave na lastno spletno stran. cilj je pridobiti čim več ugodnih povratnih povezav.
  • Nevidno besedilo: Ta zamisel je nekoliko starejša, temelji pa na dejstvu, da je bil Googlov robot prvotno "slep", tj. ni zaznaval barvnih razlik. Ključne besede z veliko belega besedila na belem ozadju na primer niso bile vidne uporabnikom, vendar so jih pregledovalniki še vedno ocenili. Ker roboti ocenjujejo tudi oblikovanje, takšno polnjenje s ključnimi besedami ne deluje več.
  • Napolnjenost s ključnimi besedami (Keyword stuffing): To so ključne besede, ki jih je na strani preveč. Google meni, da je to nenaravno, če je zaradi tega besedilo za ljudi težko berljivo. To na primer vključuje tudi namestitev različnih imen mest na podstrani, da bi se uvrstili za vsako mesto posebej.
  • Prikrivanje (Cloaking): S to SEO tehniko iz prepovedanega repertoarja se za brskalnike prikaže drugačna stran kot za prave uporabnike - prava vsebina je tako prikrita. Prikrivanje je mogoče izvesti prek IP naslova in uporabniškega agenta.
  • Strani z vrati (Doorway pages): podstrani, posebej zasnovane za brskalnike, ki niso namenjene uporabnikom. Vsak uporabnik, ki obišče takšno stran, je nato preusmerjen na dejansko vsebino.
  • Obračanje prispevkov (Article spinning): Pri obračanju prispevkov ali besedil programi spremenijo besedilo, da pridobijo dodatno vsebino in se izognejo podvajanju vsebine. Program dodaja sinonime za obstoječe besede, da je besedilo videti unikatno. Google končne rezultate pogosto oceni kot nenaravne, saj so slabše kakovosti kot ročno napisano besedilo.
  • Kopirana vsebina: Podobno kot pri obračanju člankov je besedilo brez sprememb prevzeto (npr. z znanega spletnega mesta) in imenovano tudi izrezana vsebina. Poleg verjetnega razvrednotenja Googla je treba upoštevati tudi kršenje avtorskih pravic.
  • Samodejno generirana vsebina: Podobna taktika kot obračanje člankov, le da se za predlogo ne uporablja "pravo" besedilo, temveč se besedilo ustvari popolnoma algoritmično in obogati s ključnimi besedami. Kakovost je običajno zelo slaba in za ljudi komaj berljiva.
  • Domene s pretečenim rokom veljavnosti: Če imetnik domene ne najema več domenskega imena - npr. ker je pozabil plačati letno pristojbino - se domena ponovno sprosti. Takšne domene, ki jim je potekel rok veljavnosti, lahko kupite in se običajno še vedno uvrščajo v Googlu. Uporabljajo se za usmerjanje na lastno spletno mesto, da bi izkoristili pozitivno uvrstitev.
  • Negativni SEO: uporaba ene od prepovedanih oz. Black Hat SEO tehnik, ki jih Google dobro prepozna in ki najverjetneje vodijo do razvrednotenja spletnih mest konkurence, npr. postavljanje povezav v farme povezav.

Če povzamemo, se Black Hat SEO optimizacija običajno ne obrestuje. Ker Google in njegovi konkurenti nenehno izboljšujejo svoje pregledovalnike in zaostrujejo merila, je največ, kar je mogoče doseči, kratkoročna izboljšava. Temu običajno sledi sesutje ali popolna odstranitev s strani z rezultati iskalnikov (SERP). Finančna škoda za podjetje je pogosto večja od majhnega bonusa, ki ga prinaša Black Hat SEO. Zato je priporočljivo, da ne sodelujete v tej igri mačke z mišjo in raje vlagate v trajnostne ukrepe SEO.

Dodatni nasveti za dobro vidnost v Googlu in drugih iskalnikih

Vnos Google My Business in Bing Places

Brezplačni vpis v imenik Google My Business in konkurenčni imenik Bing Places se splača predvsem podjetjem, pa tudi na primer zasebnim zdravniškim ordinacijam ali odvetnikom. V obeh imenikih lahko vpišete delovni čas ali čas posvetovanja, svojo telefonsko številko, naslov ter naslov vaše spletne strani.

Če nato nekdo išče vaše podjetje ali ordinacijo, boste prikazani neposredno na desni strani oglasov in rezultatov organskega iskanja. Z ustreznim profilom lahko shranite tudi fotografije svojih prostorov, s čimer si pridobite zaupanje ter se odzivate na vprašanja in ocene. Tovrstna lokalna SEO optimizacija je zelo pomemben način za pridobivanje točk!

Upravljanje ocenjevanja oz. vrednotenja

Nihče ne mara negativnih mnenj o svojem podjetju, zlasti če so neupravičena. Na srečo obstaja več načinov, kako se s tem spopasti, na primer tako, da se odzovete na ocene ali celo izbrišete negativne ocene v Googlu. Nenazadnje so ocene del vašega ugleda na spletu. Zato morate zlasti pri vodilnem Googlu poskrbeti za ocene.

Če je le mogoče, poskrbite za pozitivne ocene svojega podjetja, saj bodo te vplivale na uvrstitev v iskalniku. Stranke na primer opozorite na možnost ocenjevanja v Googlu in jih prosite za pozitivno oceno, če je bil nekdo zadovoljen.

Povzetek

SEO optimizacija oz. optimizacija za iskalnike je zapleteno in večplastno področje spletnega trženja. Danes je bolj kot kadarkoli prej odvisno, kako dobro se izdelki podjetja prodajajo, od tega, kako dobro je podjetje najdeno v iskalnikih kot je npr. Google. Zato je v vsakem primeru smiselno vlagati v prave SEO tehnike in se izogibati zastarelim ali prepovedanim praksam.

S tehničnim razvojem iskalnikov se nenehno spreminjajo tudi načini in sredstva, potrebna za doseganje dobre uvrstitve. Tudi vrsta umestitve se nenehno spreminja, kot smo pokazali na primeru lokalnega SEO. Zato na nekaterih področjih najvišja uvrstitev v organskem iskanju ni več vse. Vsekakor je smiselno spletno stran redno posodabljati in nenazadnje spremljati konkurenco.

Kot agencija specializirana za SEO imamo izkušnje z izdelavo spletnih strani in spletnih trgovin, optimiziranih za iskalnike, ter konstantno SEO podporo SEO našim strankam v okviru številnih projektov. Kot strokovnjaki za SEO vam bomo z veseljem svetovali pri načrtovanju in izvedbi prave SEO strategije za vašo spletno stran.

Potrebujete pomoč?

Darko Kostić
Imate vprašanja ali posebno zahtevo?
Naša strokovna ekipa vam je na voljo.

Dogovorite se za brezplačno in nezavezujoče svetovanje!

Pošlji sporočilo

Najnovejše

iz kategorije:
Zakaj za izdelavo spletne strani uporabiti WordPress?

Zakaj za izdelavo spletne strani uporabiti WordPress?

13. oktobra 2022
Enajst razlogov, zakaj bi morali za svojo spletno stran uporabljati WordPress oz. zakaj je WordPress postal nepogrešljiv za 43% svetovnega spleta.
Strokovnjak za SEO

Strokovnjak za SEO in njegova znanja

9. januarja 2022
Strokovnjak za SEO je nepogrešljiv pri optimizaciji spletne strani, kadar želite dosegati najvišja mesta v spletnih iskalnikih kot je Google.
Kaj so ključne besede - Google iskanje

Kaj so ključne besede?

1. januarja 2022
Torej, kaj so ključne besede in zakaj so pomembne? Gre za iskalne izraze, brez katerih, se lahko zgodi, da v iskalnikih ne boste dosegli najvišjih položajev.
WordPress podpora - WordPress pomoč

WordPress podpora: Pomoč pri WordPress napakah

20. novembra 2021
Najprej je treba razčistiti, od kod prihajajo napake, saj tudi najboljša WordPress podpora ne bo mogla pomagati, če ni znano, kje čevelj žuli.
Prevod spletne strani

Prevod spletne strani v WordPressu

14. novembra 2021
Danes je prevod spletne strani bolj smiseln kot kadar koli prej. Z različico v lokalnem jeziku podjetja tudi bolj neposredno in osebno nagovarjajo mednarodne kupce.
Top homeapartmentmagic-wandenvelopeinboxbookusercartphone-handsetmap-markerlaptop-phonegiftdiamondearthmagnifierlayers