Kartonska promocijska stojala za pospeševanje prodaje

| 1. Okt, 2022
Predviden čas branja: 4 minut

Kazalo vsebine

Prvi vtis je pomemben - še posebej na prodajnem mestu, kjer se odločitve o nakupu sprejemajo v nekaj sekundah. Z dobro zasnovanimi promocijskimi stojali, ali kot jih imenujemo tudi POS (Point-of-sale) stojala, pritegnete vso pozornost na svoje izdelke. Zakaj? Ker pri tej prodajni obliki vaša ustvarjalnost ni omejena.

Iz valovitega kartona je mogoče izdelati promocijska stojala povsem po vaših željah. Ne glede na to, ali gre za POS stojala velikega formata, namizna stojala ali pultna stojala – s tiskom ali brez. Potrebujete le kreativnega strukturnega razvijalca in grafičnega oblikovalca.

V nadaljevanju bomo včasih omenjali promocijska stojala, drugič spet POS stojala. Dejansko gre za enak izdelek – promocijski stojalo, POS stojalo oz. prodajno stojalo, ki je kreativno oblikovano in namenjeno pospeševanju prodaje.

Kaj so promocijska stojala?

Promocijska stojala so izdelki, razviti za namene pospeševanja prodaje oz. trženja. Tovrstna POS stojala, ki se večinoma uporabljajo v maloprodaji, so narejena iz različnih materialov in so različnih oblik. Uporabljajo se na prodajnem mestu za ciljno usmerjeno predstavitev izdelkov.

POS stojala - prodajna stojala - promocijska stojala
Promocijsko stojalo za Merci čokolade

Iz katerih materialov so izdelana promocijska stojala?

Za izdelavo promocijskih stojal se uporabljajo različni materiali. Glede na zahteve glede stabilnosti, tiskanja in oblike stojala se uporabljajo karton, les, kovina in akril.

Ekološko naravnani proizvajalci se odločajo predvsem za valovit karton, ki je na voljo v različnih debelinah za različno namembnost, ter je še posebej primeren za izdelavo cenovno ugodnih promocijskih stojal.

Katere so prednosti kartonskih promocijskih stojal?

Nikjer drugje ni nakupna izkušnja tako pomembna in odločitev o nakupu tako spontana kot na prodajnem mestu. Ne glede na to, ali gre za kampanje, predstavitve izdelkov, promocije ali prodajo.

Z ustreznim promocijskim stojalom iz valovitega kartona bo pospeševanje prodaje dobilo povsem novo dimenzijo. Trendi v zadnjih letih kažejo, da trgovci na drobno na prodajnih mestih uporabljajo predvsem stojala iz kartona.

Z združitvijo dveh valov v dvojni oz. t.i. EB-val, karton ne izpolnjuje le vseh zahtev glede stabilnosti stojala, temveč navdušuje tudi z lastnostmi reciklabilne, zelo trajnostne surovine.

Promocijska stojala so bolj kot ne sezonski izdelki, ki se zamenjajo že po kratkem času, kar pomeni, da pri izbiri kartonskega stojala nastanejo bistveno manjši stroški kot pri drugih materialih, če želite bolj pogosto menjavati vaša stojala.

Če ste v dvomih, ali je karton prava izbira za vaše stojalo, priporočamo branje prispevka, zakaj izbrati karton za POS stojalo.

Katere različice kartona so na voljo?

Izbira vrste kartona je odvisna od namembnosti promocijskega stojala. Večja, talna stojala so postavljena na tla brez palete in so izdelana iz debelejšega – EB-val kartona, katerega debelina je cca. 4 mm.

Za manjša, predvsem namizna stojala, je na volj tanjši – E-val karton v debelini cca. 1,5 mm, saj tovrstna stojala ne potrebujejo tako velike nosilnosti kot talna stojala ali paletne dekoracije.

Za paletne ovoje je uporabljen enoslojsni valoviti karton, ki je najbolj fleksibilen in zaradi tega primeren za ovijanje palet, kjer želite skriti spodnji del palete in ga v višino podaljšati toliko, da ustvarite še dodatni prostor za vizualno komunikacijo.

Katere so prednosti promocijskih stojal?

Želite, da je vse preprosto in nezahtevno? Potem so promocijska stojala točno to, kar potrebujete. Naj gre za standardna ali po meri izdelana, kompleksna stojala, vsa zagotavljajo hitro in učinkovito pospeševanje prodaje na prodajnem mestu.

XXL promocijska stojala pritegnejo največ pozornosti in so prodajni hit v vseh prodajalnah.

POS stojala - prodajna stojala - promocijska stojala
Promocijsko stojalo za beljakovinske čokoladice

Kako poteka razvoj promocijskega stojala?

Vse se začne pri svetovanju in se nadaljuje z razvojem in grafičnim oblikovanjem, nato pride faza tiska, razreza in sestave promocijskega stojala. Naša agencija, specializirana za razvoj, grafično oblikovanje in tisk promocijskih stojal vam zagotavlja celoten paket. Ne le, da poskrbimo za strukturni razvoj in oblikovanje, temveč preko naših partnerjev poskrbimo tudi za tisk vaših promocijskih stojal, in to že uspešnih 8 let.

Kateri načini tiska se uporabljajo za promocijska stojala?

Ko gre za tisk, za nas nobena zahteva ni preveč barvita. Imamo partnerje za ofset in digitalni tisk, ki ponujata možnost realizacije majhnih in velikih količin po nizkih stroških. Digitalni tisk je bolj ekonomična izbira pri manjših količinah ali za izdelavo prototipov, saj ni stroškov za tiskarske plošče ali klišeje.

Pri večjih količinah lahko promocijska stojala naši partnerji natisnejo tudi z drugimi tehnikami tiska: flekso- ali ofset tiskom.

Za katere namene se uporabljajo promocijska stojala?

Ne glede na to, ali morate na blagajni hitro izbrskati ponujeno čokolado ali iz škatle za letake vzeti letak s posebno ponudbo, je obseg uporabe promocijskih stojal za pospeševanje prodaje, širok. Ne glede na to, ali gre za trgovino s pijačo, modno trgovino, trgovino na drobno, lekarno ali mesnico, promocijska stojala lahko najdete povsod.

POS stojala - prodajna stojala - promocijska stojala
Promocijsko stojalo za Toffifee

Zaradi česa so promocijska stojala tako posebna?

Pospeševanje prodaje, pozornost, nakupna izkušnja? Dobro razvita in oblikovana promocijska stojala so resnično vsestranska, ko gre za privlačnost za stranke. Ne zagotavljajo le optimalne predstavitve blaga, temveč hkrati povečujejo prodajo.

V naši agenciji vam bomo z veseljem svetovali, katera prodajna stojala so prava za vašo akcijo pospeševanja prodaje, in vas spremljali od zasnove, razvoja in izdelave vzorca oz. prototipa do proizvodnje - tako da bo vaše stojalo optimalno prilagojeno vam in prodajnemu mestu z vidika oblikovanja in funkcionalnosti.

Potrebujete pomoč?

Darko Kostić
Imate vprašanja ali posebno zahtevo?
Naša strokovna ekipa vam je na voljo.

Dogovorite se za brezplačno in nezavezujoče svetovanje!

Pošlji sporočilo

Najnovejše

iz kategorije:
Zakaj izbrati karton za POS stojala?

Zakaj izbrati karton za POS stojala?

25. septembra 2022
Kartonska POS stojala so že dolgo hvaljena zaradi svojega razmerja med ceno in kakovostjo ob tem pa še poskrbimo za manjšo škodo z okoljskega vidika, kot če bi izbrali stojala iz umetnih mas.
Namizno stojalo

Kje uporabiti namizna stojala iz kartona?

24. septembra 2022
Pogosto, bodisi pri predstavitvi izdelka bodisi pri različnih trženjskih dejavnostih, se namizna stojala oz. pultna stojala iz kartona uporabljajo za pospeševanje prodaje vaših izdelkov in storitev.
Logotip podjetja: 7 idej za prepoznavnost

Logotip podjetja: 7 idej za boljšo prepoznavnost

16. avgusta 2022
Logotip podjetja mora biti preprost in razumljiv, z jasnim sporočilom, da si ga lahko zapomnimo in povežemo s podjetjem ali blagovno znamko.
Grafično oblikovanje embalaže kot del trženja

Grafično oblikovanje embalaže kot del trženja

9. avgusta 2022
Grafično oblikovanje embalaže je pomemben del vaše tržne strategije. Kot ste razvili svoj izdelek, se morate lotiti tudi razvoja embalaže.
Kaj je celostna grafična podoba podjetja?

Kaj je celostna grafična podoba podjetja?

30. junija 2022
Celostna grafična podoba podjetja ali krajše CGP - pomeni enoten vizualni videz podjetja, ki naredi podjetje oz. blagovno znamko unikatno.
Top homeapartmentmagic-wandenvelopeinboxbookusercartphone-handsetmap-markerlaptop-phonegiftdiamondearthmagnifierlayers