Kje uporabiti namizna stojala iz kartona?

| 24. Sep, 2022
Predviden čas branja: 4 minut

Kazalo vsebine

Pogosto, bodisi pri predstavitvi izdelka bodisi pri različnih trženjskih dejavnostih, se namizna stojala oz. pultna stojala iz kartona uporabljajo za pospeševanje prodaje vaših izdelkov in storitev. Za vsa prodajna stojala velja, da obstaja veliko modelov oz. oblik in enako velja tudi pri namiznih stojalih, saj je vsako zasnovano za točno določeno vrsto izdelka.

V okviru marketinškega komuniciranja, kot so letaki, zloženke, brošure itd., je na voljo več formatov (A4, A5, personalizirani ...), iz različnih materialov (karton, pleksi steklo, kovina ...), in enako je pri namiznih stojalih, kjer obstajajo različne oblike, velikosti in namembnost.

Kot del promocije izdelka vedno obstaja rešitev, prilagojena vašim potrebam, ne glede na vrsto izdelka (vrečka, steklenica, škatlica, blister ...), njegove dimenzije in količino.

Namizna stojala
Namizno stojalo za pršilo in trikotno stojalo za promocijo penine

Prednosti namiznega oz. pultnega stojala iz kartona

  • Uspešna komunikacijska rešitev znotraj poceni stojala,
  • relativno nizki proizvodni stroški,
  • okoljska naravnanost,
  • enostavna prilagodljivost,
  • kreativno promocijsko orodje.

Kot je razvidno iz imena, so tovrstna stojala uporabljena predvsem na manjših površinah – na mizi ali pultu. Kljub temu, da zveni ta uporabnost nekoliko omejena, imajo namizna stojala prevej širok spekter uporabnosti.

Predlagamo vam tudi branje našega prispevka o tem, zakaj izbrati karton za POS stojala.

Za kakšne izdelke so uporabna namizna stojala?

Glede na veliko prilagodljivost pri razvoju oblike stojala, so le-ta uporabna za izjemno širok spekter izdelkov:

  • Hrana (čokoladice, bonboni, prehranska dopolnila itd.)
  • Kozmetika (kreme, dišave, čopiči itd.)
  • Igrače (obeski, maskote itd.)
  • Pisarniški material (pisala, blokci itd.)

Kje je smiselna postavitev namiznih stojal?

Namizna stojala so zaradi svoje kompaktnosti lahko postavljena še na tako majhnem prostoru in imajo med prodajnimi stojali največ možnosti za postavitev na različnih lokacijah:

  • Lekarne,
  • Parfumerije,
  • Supermarketi,
  • Distribucijske pisarne
  • V prostorih vašega podjetja
  • Na poslovnih dogodkih (sejmi, borze itd.)

Postavite jih lahko na različne površine, kot so pult, miza, pisalna miza, stoječa miza, degustacijska stojnica, v bližini blagajne itd.

Razvoj in oblikovanje namiznega stojala

Ko izbirate namizno stojalo, ne glede na to, ali gre za standardni model ali model po meri, morate pred vsakim razvojem oz. oblikovanjem tehtno razmisliti in si zastaviti naslednja vprašanja:

  • Ali se bo stojalo uporabljal v zaprtih prostorih ali na prostem?
  • Kakšno vizualno podobo naj ima stojalo?
  • Kje bo stojalo postavljeno?
  • Kdo je vaša ciljna skupina?

Ko imate odgovore na zgornja vprašanja, boste veliko lažje izbrali primerno obliko in grafiko za vase stojalo.

Kako naj namizno stojalo predstavlja vaš izdelek?

To vprašanje morda zveni dvoumno. Naj pojasnim, kaj je mišljeno. Če ponujate naravni izdelek, se je morda pametneje odločiti za stojalo iz recikliranega kartona v rjavi barvi in kartona, ki ga je mogoče kasneje reciklirati.

Podobno velja tudi za vizualno podobo, ki mora biti privlačna in zapeljati vaše potencialne stranke, da jih spremenite v kupce. Če so vaša ciljna skupina otroci, je smiselno oblikovanje namiznega stojala z bolj igrivo grafiko. Če so vaša ciljna skupina starejši ljudje, je smiselno uporabiti večje napise na stojalu ipd.

Namizno stojalo
Namizno stojalo za promocijo otroških očal

Kje bo postavljeno vaše namizno stojalo?

Glede na profil osebe, ki so ji namenjene vaše informacije oz. izdelek, boste vsekakor morali izbrati mesta, kjer boste lahko imeli svoj prodajni pult za izvajanje marketinške komunikacije. Tako bodo, če gre za farmacevtski izdelek, lekarne zagotovo primerna mesta za vaše stojalo.

V tem primeru ne pozabite upoštevati, da je prostor na pultih včasih omejen. V takšnih primerih bo treba izbrati format, ki bo čim bolj primeren za manjši prostor mesta in bo kljub majhni površini zagotavljal dobro vidnost.

Kdo bo uporabljal vaše namizno stojalo?

Vaš prodajnik ga bo uporabljale v komercialnem pristopu, tako da ga bo postavil na mizo oz. pult in vanj naložil izdelke. Vaši potencialni kupci bodo imeli dostop do njega, da bodo lahko z njega vzeli vaše izdelke.

Pri teh interakcijah je pomembno olajšati uporabo za vse. Pri razvoju namiznega stojala je torej potrevno upoštevati, da bo le-tega enostavno dopolniti z novimi izdelki, ga po potrebi premakniti in da bodo kupci enostavno lahko z njega vzeli izdelke.

Zaradi vseh omenjenih dejavnikov je zato ključnega pomena napisati popolno specifikacijo ali, kadar je to težko, poskrbeti za čim bolj natančno opredelitev potreb, želja in omejitev, ko gre za namizno stojalo.

Razvoj in grafično oblikovanje namiznih stojal

Pri razvoju namiznega stojala gre za strukturni izris oblike stojala, katera se v naslednji fazi uporabi kot osnova za grafično oblikovanje.

V kolikor nimate možnosti lastnega razvoja stojala po meri, se lahko obrnete na specializirano agencijo kot je na primer naša, kjer vam lahko v prvi fazi ponudimo številna predpripravljena stojala ali če gre za bolj kompleksno oz. povsem individualno obliko, razvijemo stojalo po meri.

Pri razvoju je pomembno, da poznamo vse specifikacije. Pri tem praviloma izhajamo iz izdelka in njegovih značilnosti (dolžina, širina, višina, debelina, teža, material ...) ter količine, ki naj bi jo postavili na stojalo. Na podlagi teh podatkov je nato možno izdelati ustrezno strukturno rešitev (izračuni dimenzij, materiala ...).

Pred dejansko produkcijo je vsekakor smiselno oblikovanje 3D zaslonske grafike, na kateri si lahko ogledate, kakšno bo videti končno stojalo. Naša agencija vam za vsako namizno stojalo pripravi pred tiskom 3D model, katerega nato potrdite.

Namizno stojalo
Namizno stojalo za proteinske prigrizke

Tisk, razrez in sestava namiznega stojala

Ko imate na papirju odgovore na vsa zgoraj zastavljena vprašanja, vaše zahteve glede oblike in dokončno grafično podobo stojala, lahko v specializirani tiskarni naročite izdelavo stojala. Ne glede na to, katerega izvajalca izberete za vaš projekt, poskrbite, da vam zagotavljajo tudi izdelavo prototipa za namene preizkušanja.

Subtilne Kreacije smo agencija, ki je specializirana za razvoj, grafično oblikovanje in v povezavi z našimi partnerji tudi tisk namiznih stojal iz kartona. Zaradi širokega nabora znanj in dolgoletnih izkušenj vam lahko ponudimo standardna, kakor tudi namizna stojala po meri. Lahko vam svetujemo in vas vodimo skozi celoten proces izdelave, vključno z izdelavo prototipa vašega stojala, katerega lahko naložite z vašimi izdelki in preizkusite, kako se obnese.

Potrebujete pomoč?

Darko Kostić
Imate vprašanja ali posebno zahtevo?
Naša strokovna ekipa vam je na voljo.

Dogovorite se za brezplačno in nezavezujoče svetovanje!

Pošlji sporočilo

Najnovejše

iz kategorije:
Kartonska promocijska stojala za pospeševanje prodaje

Kartonska promocijska stojala za pospeševanje prodaje

1. oktobra 2022
Z dobro zasnovanimi promocijskimi stojali, ali kot jih imenujemo tudi POS (Point-of-sale) stojala, pritegnete vso pozornost na svoje izdelke. Zakaj? Ker pri tej prodajni obliki vaša ustvarjalnost ni omejena.
Zakaj izbrati karton za POS stojala?

Zakaj izbrati karton za POS stojala?

25. septembra 2022
Kartonska POS stojala so že dolgo hvaljena zaradi svojega razmerja med ceno in kakovostjo ob tem pa še poskrbimo za manjšo škodo z okoljskega vidika, kot če bi izbrali stojala iz umetnih mas.
Logotip podjetja: 7 idej za prepoznavnost

Logotip podjetja: 7 idej za boljšo prepoznavnost

16. avgusta 2022
Logotip podjetja mora biti preprost in razumljiv, z jasnim sporočilom, da si ga lahko zapomnimo in povežemo s podjetjem ali blagovno znamko.
Grafično oblikovanje embalaže kot del trženja

Grafično oblikovanje embalaže kot del trženja

9. avgusta 2022
Grafično oblikovanje embalaže je pomemben del vaše tržne strategije. Kot ste razvili svoj izdelek, se morate lotiti tudi razvoja embalaže.
Kaj je celostna grafična podoba podjetja?

Kaj je celostna grafična podoba podjetja?

30. junija 2022
Celostna grafična podoba podjetja ali krajše CGP - pomeni enoten vizualni videz podjetja, ki naredi podjetje oz. blagovno znamko unikatno.
Top homeapartmentmagic-wandenvelopeinboxbookusercartphone-handsetmap-markerlaptop-phonegiftdiamondearthmagnifierlayers