Kdo smo

O nas

Smo agencija, katere cilj je ponuditi privlačen dizajn, sodobno programiranje in trajnostno optimizacijo v najboljši kakovosti po poštenih cenah.
Darko Kostić

Darko Kostić

Grafični oz. spletni oblikovalec združuje znanje, ustvarjalnost in empatijo, da popolnoma uresniči vaše oblikovalske želje.
Dragana Malinović

Dragana Malinović

Njene posebnosti so zasnova spletnih strani, razvoj in optimizacija spletnih strani s sistemom WordPress.
Tai

Tai

Chi

Chi

Tor

Tor

Anti-stres terapevtska ekipa
...in odlična mreža partnerjev za sodelovanje na področjih:
fotografije
marketinga
Pisanja besedil
družbenih omrežij

Kdo so vaše stranke?

Ekipo sestavljava Darko Kostić (spletni razvoj, grafika in oblikovanje) in Dragana Malinović (spletni razvoj, optimizacija in spletni marketing), ki sva združila moči pod blagovno znamko Subtilne Kreacije.

Naše storitve so namenjene predvsem samostojnim podjetnikom, zagonskim podjetjem ter malim in srednje velikim podjetjem, ki cenijo visoko kakovost, osebno podporo ter uravnoteženo razmerje med ceno in kakovostjo.

Kako oblikujete cene?

S projektnim sodelovanjem z izkušenimi zunanjimi strokovnjaki ponujamo obseg storitev velike agencije, a hkrati prilagodljivost in cene majhnega podjetja.
Pri ustvarjanju spletnih strani, logotipov in vizitk najraje delamo po fiksni ceni. Cene teh paketov odražajo naše dolgoletne izkušnje v kreativni industriji in več kot 200 izvedenih projektov. Tako lahko računamo s povprečnimi vrednostmi in vam ponudimo fiksne cene, na katere se lahko zanesete.
Zlasti v panogi, kjer se cene (na prvi pogled) istega izdelka razlikujejo za več tisoč odstotkov, seveda kot stranka težko ugotovite, kje je optimalen presek cene in kakovosti.

Zakaj ste tako dragi?

"Pri oblikovalcu X lahko celotno spletno stran z enakimi storitvami dobim za 800 €"

"Pri agenciji Y dobim isto stvar za 499 €"
Subtilne Kreacije smo majhna agencija, za katero je kakovost najpomembnejša. Nismo niti samostojni spletni oblikovalec, ki posluje prvo leto in želi prodati za vsako ceno, niti velika agencija, kjer anonimni razvijalci pod velikim časovnim pritiskom delajo na vaši spletni strani.
Vaša spletna stran bo oglaševalsko orodje, s katerim boste pridobivali stranke in prodajali. V skladu s tem, razvoj spletnega mesta zahteva določeno pozornost, razvoj, konstantno nadgrajevanje. Morda boste potrebovali nasvete o strukturi vsebine, pisanju besedil, optimizaciji za iskalnike in to dodano vrednost boste dobili pri nas.
Najpozneje pri poznejši optimizaciji ali pri potrebi po dodatnih funkcijah bo obveljalo načelo "Kdor kupi poceni, kupi dvakrat" oz. kot mi radi rečemo: "Nismo tako bogati, da bi kupovali poceni" ;-)

Zakaj ste tako poceni?

"Od agencije Z sem prejel oceno stroškov za novo spletno stran v višini 11.000 €. Zakaj lahko Subtilne Kreacije enako storitev ponudijo za 2.800 €?"
Odgovor je dokaj preprost. Načeloma zato, ker imamo nizke fiksne stroške: Namesto velikih prostorov imamo majhno pisarno. Sestanki ne potekajo v veliki konferenčni dvorani. Nimamo tajnice, ki bi nam prinašala kavo - skuhamo jo sami.
Poleg tega v vsakem trenutku hkrati delamo na približno treh projektih. To ni le učinkovito, temveč tudi ekonomično. Pri vsakem projektu je mogoče izračunati čas mirovanja, v katerem čakamo na povratne informacije ali fotografije od vas, na primer. Ta čas porabimo za razvoj drugega projekta.
Takšna organizacija in premišljeno načrtovanje nam omogočata, da vašemu projektu namenimo pozornost, ki jo potrebuje in si jo zasluži, po ceni, ki si jo lahko privoščite.
"Na svetu skorajda ni stvari, ki je nekdo ne bi mogel narediti malo slabše in prodati malo ceneje, in ljudje, ki so usmerjeni le v ceno, postanejo pravična žrtev takšnih mahinacij.

Ni pametno plačati preveč, še huje pa je plačati premalo. Če plačate preveč, izgubite nekaj denarja. To je vse. Če pa plačate premalo, včasih izgubite vse, ker kupljeni predmet ne more opravljati dela, za katerega je bil predviden. Zakon ekonomije prepoveduje, da bi za malo denarja dobili veliko vrednost.

Če sprejmete najnižjo ponudbo, morate nekaj dodati za tveganje, ki ga prevzemate. In če boste to storili, boste imeli dovolj denarja, da boste lahko plačali nekaj boljšega."
- John Ruskin
Top homeapartmentmagic-wandenvelopefile-emptycamerabookuseruserscartphone-handsetmap-markerlaptop-phonechart-barsdiamondearthmagnifierlayers