Postavitev spletne trgovine

Postavitev spletne trgovine

8. Nov, 2021
Predviden čas branja: 5 minut

Kazalo vsebine

Spletna trgovina - Kako zaslužiti na spletu

Postavitev spletne trgovine je za podjetja in samozaposlene osebe lahko donosen vir dohodka. Število spletnih trgovin se v zadnjih 20 letih stalno povečuje. Za tekoče leto 2021 so se številke zaradi korona krize še bistveno bolj povečale, saj se je veliko poslovnih področij preselilo na splet.

Zato je postavitev lastne spletne trgovine zdaj zelo dobra ideja, saj bo tudi v prihodnosti vse več blaga in storitev zahtevanih prek interneta. Pojasnjujemo, katere točke so pomembne ob postavitvi spletne trgovine, kateri sistemi za trgovino so primerni in kako lahko kupce pripeljete v svojo trgovino.

Izdelajte koncept: Kaj želite prodajati v svoji spletni trgovini?

Preden začnete postavljati spletno trgovino, je pomembno, da imate izdelan koncept. Vnaprej se pozanimajte o naslednjih vprašanjih:

  • Kaj se bo prodajalo v spletni trgovini? Vsi vaši izdelki/storitve ali samo podpodročje?
  • Kakšna je konkurenca na izbranem območju?
  • Ali lahko ponudite dodano vrednost v primerjavi s konkurenco?
  • Ali želite izdelke ponujati tudi prek drugih platform (kot sta Amazon ali eBay)?
  • Kakšna je vaša strategija trženja in kako naj stranke pripeljete v svojo trgovino?

Ko ste razjasnili te točke, že veste, kam želite iti. Naslednji korak je odločitev, kakšno trgovino boste postavili in kakšne tehnične zahteve morate izpolnjevati.

Woocommerce sistem za postavitev spletne trgovine je zastonj: Priporočilo za začetnike

Če še nimate sistema trgovine, ga lahko seveda izberete sami. Po eni strani lahko spletno trgovino uporabljate povsem ločeno od obstoječega spletnega mesta ali pa jo vključite neposredno v spletno mesto. Ker več kot tretjina vseh spletnih mest po svetu že deluje s sistemom WordPress, je razširitev WooCommerce dobra izbira za integracijo.

Postavitev spletne trgovine WooCommerce

Če uporabljate tudi WordPress, vam priporočamo namestitev brezplačnega vtičnika WooCommerce. Ponuja vam osnovo za postavitev spletne trgovine, vključno z upravljanjem izdelkov, obdelavo plačil in upravljanjem naročil. Zaradi modularne strukture je mogoče rastočo trgovino sčasoma razširiti z novimi funkcijami.

Druga možnost: Postavite spletno trgovino Shopify

Nastavitev in delovanje WooCommerce seveda zahtevata nekaj tehničnega znanja. Predvsem za lastnike malih podjetij, ki želijo vse nastaviti sami, so pripravljene rešitve dobra možnost. Na tem področju je Shopify vodilni ponudnik. S samo nekaj kliki lahko pri ameriškem ponudniku vzpostavite svojo spletno trgovino, ki deluje popolnoma neodvisno od obstoječega spletnega mesta. Shopify ima lahko glede na to, na kaj se osredotoča vaša trgovina, prednosti in tudi slabosti.

Postavitev spletne trgovine Shopify

Prednosti spletne trgovine Shopify:

  • možnost hitre nastavitve
  • predhodno tehnično znanje ni potrebno
  • preprost in razumljiv uporabniški vmesnik
  • za gostovanje in posodobitve skrbi ponudnik

Pomanjkljivosti spletne trgovine Shopify:

  • ni na voljo brezplačne različice
  • spletna stran in spletna trgovina sta videti drugače
  • trgovina deluje pod drugo domeno (npr. trgovina.mojastran.si ali mojatrgovina.si)
  • za uporabo trgovine je treba zapustiti obstoječe spletno mesto.
  • omejene možnosti prilagajanja

Postavitev spletne trgovine v Sloveniji: Bodite pozorni na pravni vidik

Poleg tehnologije in trženja je treba poskrbeti tudi za pravne vidike trgovine v Sloveniji. V naši državi veljajo strogi predpisi, kar nekateri odvetniki radi uporabijo kot razlog za opozorilo, če se jih ne upošteva. Zato vam svetujemo, da se posvetujete s pravnim svetovalcem, preden postavite spletno trgovino in jo daste na voljo širši javnosti.

Tukaj je naš kontrolni seznam za zakonsko ustrezno spletno trgovino v Sloveniji:

  • Vključevanje veljavnih podatkov o podjetju.
  • Upoštevajte GDPR: Pravilnik o zasebnosti in druge točke, kot je pasica s piškotki.
  • Jasno navedite splošne pogoje poslovanja.
  • Vključite pravilnik o odstopu od nakupa.
  • Pregledne informacije o cenah v skladu z uredbo o navajanju cen in prikazani stroški dostave.
  • Jasno označite gumbe za dokončanje nakupa (npr. z gumbom Kupi zdaj ali Naroči zdaj).
  • Stranki pošljemo pisno potrditev naročila za naročeno blago (običajno po elektronski pošti).

Želite najeti strokovnjaka za postavitev spletne trgovine ali želite to storiti sami?

Če načrtujete svojo spletno trgovino, se običajno pojavi vprašanje, ali naj jo programira oz. oblikuje za to usposobljena agencija oz. posameznik ali jo raje postavite sami. Zlasti za manjša podjetja ali samozaposlene osebe se zdi rešitev, ki jo pripravijo sami, pogosto privlačna, saj prihrani denar. Katero možnost boste izbrali, je odvisno od vašega proračuna, seveda pa tudi od vašega tehničnega znanja.

Vendar se morate vedno zavedati, da je postavitev spletne trgovine oz. njeno vzdrževanje dolgoročen proces. Čeprav je postavitev spletne trgovine brezplačna, če vse opravite sami, na koncu plačate s svojim časom. V času, ki ga izgubite, ne morete storiti ničesar drugega, kar bi pripomoglo k rasti vašega podjetja.

Za boljšo oceno finančnih izdatkov je najbolje pridobiti ponudbe različnih agencij, ki se ukvarjajo z izdelavo spletnih trgovin. V naši agenciji, kjer smo specializirani za WordPress in izdelavo spletnih trgovin na osnovi Woocommerce sistema, vam bomo z veseljem svetovali pri oblikovanju in trženju vaše trgovine ter vam pripravili individualno ponudbo.

Prodaja preko spletne trgovine: Katere strategije vodijo k uspehu?

Ko ste postavili in zagnali novo spletno trgovino, jo je treba tržiti. Če vaše trgovine nihče ne pozna ali ne obišče, ne boste prodali ničesar. Zato morate vnaprej razmisliti o tem, kako najbolje promovirati svoje izdelke in si zagotoviti dobro uvrstitev v iskalnikih.

Postavitev spletne trgovine

Tukaj je nekaj nasvetov, kako povečati prodajo v spletni trgovini:

  • Veliko pozornosti namenite dobri optimizaciji za iskalnike - tako boste prišli na vrh rezultatov iskanja v Googlu, Bingu in drugih iskalnikih.
  • Vložite v Google Ads, Facebook Ads ali Bing Ads
  • Uporabite družbene medije za oglaševanje svojih izdelkov ali storitev.
  • Prodajajte blago, ki ga ponujajo tudi številni drugi trgovci na drobno, razmislite o uvrstitvi na spletna mesta za primerjavo cen, kot je ceneje.si.
  • Pošiljanje novic zainteresiranim strankam
  • Za načrtovanje strategije digitalnega trženja za vašo spletno trgovino lahko izkoristite naše svetovalne storitve.

Povzetek

Za podjetja, ki nameravajo s prodajo preko spleta vzpostaviti še en prodajni kanal, je dobro, da dajo ustvariti svojo spletno trgovino ali jo vzpostavijo sami. Kateri sistem za spletno trgovino je najbolj primeren, je v veliki meri odvisno od posameznih zahtev. Po naših izkušnjah je tandem WordPress in WooCommerce primeren za številna podjetja, saj zagotavlja prilagodljivo in enostavno razširljivo osnovo. Poleg tehnologije pa morate kot lastnik trgovine paziti tudi na trženje.

Na osebnem srečanju z vami se bomo z veseljem pogovorili o tem, kateri trgovinski sistem je idealen za vaše podjetje in kako lahko najbolje tržite svoje izdelke.

Opomba: Naše objave na blogu so skrbno raziskane, vendar nismo pravniki in ne ponujamo pravnih nasvetov. Predstavljamo izkušnje iz prakse naše agencije, vendar ne jamčimo za točnost, pravočasnost in popolnost informacij. Zlasti pri pravno občutljivih temah vam priporočamo, da se posvetujete z odvetnikom.

Potrebujete pomoč?

Darko Kostić
Imate vprašanja ali posebno zahtevo?
Naša strokovna ekipa vam je na voljo.
Top homeapartmentmagic-wandenvelopebookusercartphone-handsetmap-markerlaptop-phonediamondearthmagnifierlayers