izboljšanje pozicije v iskalnikih

SEO - optimizacija za iskalnike

Želite izboljšati položaj vaše strani v rezultatih iskanja? V iskalnikih, kot sta Google ali Bing, so lahko najvišji položaji v rezultatih iskanja izjemno dragoceni: Prvi trije rezultati iskanja v Googlu niso deležni le največjega števila klikov, temveč pogosto tudi največ povpraševanj/prodaje.
spletna stran ni namenjena sami sebi, temveč prodaji.

Kako lahko izboljšati uvrstitev vaše strani v iskalnikih?

Kaj vam pomaga najlepša spletna stran, če je nihče ne more najti? Z našim strokovnim, celostnim pristopom k optimizaciji za iskalnike (SEO) in stalno podporo boste dosegli več potencialnih strank in preprosto dosegli večji uspeh s svojo spletno stranjo.
Optimizacija za iskalnike (SEO) je veliko več kot le vnos nekaj besed v opis strani in vpis domače strani v nekaj spletnih imenikov. Za uvrstitev na prvo stran ali med prve tri strani rezultatov iskanja je odgovorno prepletanje vsebine, oblikovanja, programiranja in strateškega pozicioniranja.
Iskalniki spletna mesta razvrščajo na podlagi številnih dejavnikov. Skrbimo za izboljšanje teh dejavnikov vašega spletnega mesta po korakih, vam svetujemo, katere naloge lahko prevzamete sami, in vaše spletno mesto po korakih peljemo naprej.
Prav to je naloga, ki jo lahko za vaše podjetje prevzame naša agencija za SEO. Ekipa naše agencije izvaja SEO preverjanje in SEO svetovanje za vašo spletno stran, kar na koncu izboljša vaše pozicije v iskalnikih. Pri tem se ne osredotočamo le na ustvarjanje povratnih povezav, temveč tudi na odpravljanje tehničnih težav s spletnimi mesti in konkretno optimizacijo na strani.

Analiza ključnih besed

Prvi SEO korak je analiza najpomembnejših ključnih besed in njihovega obsega iskanja. Le s konkretno strategijo optimizacije lahko vloženi proračun uporabite kar se da učinkovito.

Izboljšanje pozicije

Za izboljšanje uvrstitve v Googlu in Bingu so na voljo različne možnosti optimizacije SEO. Ekipa naše agencije SEO začne z optimizacijo na strani in se nato ukvarja s pripravo vsebine za SEO.

Analiza in vrednotenje

Optimizacija za iskalnike mora biti pregledna in tehnično dovršena. V okviru mesečne SEO podpore boste od nas prejemali redne, jasne ocene trenutnih izboljšav in izvedenega dela.

Dogovorite se za brezplačno in nezavezujoče svetovanje!

Kakšne so koristi uporabe SEO?

  • SEO lahko poveča vaš promet
  • Dobre uvrstitve so pogosto trajnostne
  • Običajno je stroškovno učinkovitejši od oglaševanja
  • Priprava visokokakovostne vsebine
  • Povečanje dosega
  • Ustvarjanje prepoznavnosti blagovne znamke
  • Jasno merljivi rezultati
  • Napredne možnosti sledenja
  • Popolnoma pregledno

Kako poteka optimizacija za iskalnike (SEO)?

Pri optimizaciji za iskalnike se držimo svojega fiksnega koncepta optimizacije, da bi lahko zagotovili visoko kakovost dela. Zanašamo se na postopke, ki smo jih razvili sami, da bi čim hitreje in trajno izboljšali vašo uvrstitev v Googlu.
1. korak

Analiza in raziskovanje ključnih besed

Najprej analiziramo najpomembnejše ključne besede in določimo obseg iskanja. To pomeni, da s SEO orodji določimo najboljše in najzanimivejše ključne besede, za katere naj bi se vaše spletno mesto pojavilo v rezultatih iskanja.

Pri tem pa ni pomembna le izbira ustreznih ključnih besed, temveč tudi ocena obsega iskanja. Če je iskalni izraz ustrezen, vendar ga uporabniki interneta iščejo zelo redko, optimizacija posebej za ta izraz pogosto ni smiselna. Seveda se skupaj z vami odločimo, katere ključne besede bodo optimizirane v okviru naše SEO podpore.
2. korak

Začetek optimizacije

Po SEO posvetovanju in določitvi odločilnih ključnih besed za začetno stran in podstrani se začne dejanska optimizacija. Začenši s tehničnim SEO se prilagodijo vsi SEO dejavniki na samem spletnem mestu (OnPage SEO). Nato čim bolje optimiziramo zunanje dejavnike (Offpage SEO). To je osnova za uvrstitev na prva mesta v Googlu in drugih iskalnikih.
3. korak

Vmesno vrednotenje in naknadna optimizacija

Pri optimizaciji za iskalnike je treba določiti časovna obdobja, v katerih se osredotočimo na analizo in oceno SEO, namesto da bi "trmasto" izvajali optimizacije. Ko prvi ukrepi za optimizacijo pokažejo svoj učinek, se lahko spremeni celoten položaj na lestvici.

Za analizo uporabljamo uporabna orodja, kot so ahrefs, Semrush, Google Analytics in Google Search Console. Te spremembe je treba analizirati in oceniti, da bi lahko izbrali najbolj smiselne nadaljnje ukrepe. Nato se začne naknadna optimizacija in pogosto ponovna prilagoditev dejavnikov na strani.
4. korak

Ustvarjanje kakovostne SEO vsebine

Po izvedbi prejšnjih korakov ima večina spletnih mest zdaj bistveno večje število ustreznih uvrstitev in s tem tudi večji obseg poizvedb. Tisti, ki bi radi šli še dlje in predvsem odprli nove ključne besede, lahko pri nas naročijo izdelavo visokokakovostnih besedil optimiziranih za iskalnike. V skladu z vašimi cilji ustvarimo besedila, ki so združena v (pod)stran, optimizirano za iskalnike.
5. korak

Individualni SEO koncept

Med posvetovanjem, naš koncept optimizacije vedno bolj prilagajamo vašim osebnim željam po uvrstitvi in vsebini spletnega mesta. Pri nas lahko kadar koli in brez obveznosti pridobite dodatne informacije. Pomagali vam bomo s pregledno oceno SEO stroškov in možnega povečanja prodaje z optimizacijo za iskalnike.

Izboljšanje prodaje na spletu s SEO

Več povpraševanj

Več obiskovalcev na strani pomeni tudi večji obseg povpraševanja.

Večji doseg

Z boljšo uvrstitvijo v iskalnikih dosežete večji krog potencialnih strank.

Večja prepoznavnost

Višja uvrstitev prinaša tudi večjo prepoznavnost oz. status strokovnosti
SEO optimizacija za iskalnike
SEO optimizacija za iskalnike
SEO optimizacija za iskalnike
SEO optimizacija za iskalnike

Kaj vpliva na optimizacijo za iskalnike (SEO)?

Optimizacija za iskalnike ni enkraten projekt, temveč stalen proces. Enkratna prilagoditev kode HTML je v nekaterih primerih smiselna za prikaz v iskalniku, vendar ne zadostuje za trajnostno optimizacijo za iskalnike.
Za uspešno srednjeročno in dolgoročno izboljšanje uvrstitve spletne strani v rezultatih iskalnikov so potrebne usmerjene analize spletnega mesta, tehničnih in vsebinskih dejavnikov, trga itd., opredelitev ključnih besed, opredelitev ukrepov in njihovo izvajanje ter stalno spremljanje in podpora.
On-page SEO dejavniki
  • Vsebina vaše spletne strani - besedila, slike, video.
  • Ime domene in ustrezno gostovanje
  • Pravilno programiranje
  • Navigacijska struktura in notranje povezovanje
  • Imena datotek
  • Iskalni izrazi in ključne besede
  • Oblikovanje in postavitev
  • Pravilna in optimalna uporaba grafike
  • Vsebina, struktura besedila, postavitev besedila
  • Meta informacije v izvornem besedilu spletne strani
off-page SEO dejavniki
  • Iskalniki
  • Družbeni mediji
  • Priljubljenost povezav
  • Povezave z drugih spletnih mest na vas
  • Besedilo povezave, sidrišče
  • Vnosi v spletne kataloge in imenike
  • Gradnja povezav
  • Povratne povezave, ki se nanašajo na temo
  • Starost in struktura povratnih povezav

Brezplačen SEO pregled

Želite biti najdeni, ko stranke iščejo vas in vaše storitve? Želite izstopati od konkurence z najvišjimi položaji v rezultatih iskanja? Potem ste na pravi strani. V dokaz našega strokovnega znanja vse nove stranke od naše agencije prejmejo brezplačen SEO pregled.

Preprosto izpolnite obrazec in pripravili vam bomo osnutek s predlogi za SEO optimizacijo za vašo spletno stran in SEO strategijo. Ta storitev je popolnoma nezavezujoča in brezplačna, njen namen pa je, da vam omogoči vpogled v kakovost našega dela.
Top homeapartmentmagic-wandstarenvelopebookuseruserscartphone-handsetmap-markerspell-checklaptop-phonechart-barsdiamondrocketearthmagnifierlayers