WordPress podpora - WordPress pomoč

WordPress podpora: Pomoč pri WordPress napakah

20. Nov, 2021
Predviden čas branja: 5 minut

Kazalo vsebine

WordPress podpora: Kako dobiti hitro pomoč za vaš CMS?

Tako kot vsaka programska oprema ima tudi WordPress občasno svoje muhe, ki zahtevajo strokovno pomoč. Zlasti upravljavci spletnih mest s sistemom za upravljanje vsebine (CMS), ki nimajo tehničnega znanja, se počutijo preobremenjene, ko prejmejo kopico sporočil o napakah. Najprej je treba razčistiti, od kod prihajajo napake, saj tudi najboljša WordPress podpora ne bo mogla pomagati, če ni znano, kje čevelj žuli. Ker gre za brezplačno programsko opremo, žal ni uradne skrbniške podpore za WordPress, na katero bi se lahko obrnili.

V našem članku smo izpostavili štiri pogoste primere, v katerih je treba poklicati za pomoč pri uporabi WordPressa. Med njimi so opisane najpogostejše napake, kot so okvarjen vtičnik, hekerski napad v WordPressa ali prazna stran.

Prva diagnoza: Zakaj WordPress ne deluje kot običajno?

V primeru, da vaš WordPress ne deluje kot običajno in namesto tega prikaže sporočilo o napaki ali le prazno stran, je za to lahko več razlogov. Pomembno je, da lahko težavo, če je le mogoče, vnaprej izolirate. Ni pomembno, ali želite poiskati strokovnjaka za WordPress pomoč, vprašati na forumu za WordPress podporo ali poskusiti rešiti težavo sami. Najprej poskusite odgovoriti na naslednja vprašanja:

  • Ste vi ali sodelavec kaj spremenili v namestitvi WordPressa?
  • Ali so bili pred kratkim nameščeni novi vtičniki za WordPress?
  • Ali ste posodobitev izvedli neposredno pred pojavom napake?
  • Ali so bile v zadnjem času sploh izvedene posodobitve WordPressa?
  • Kako se napaka kaže? (najpogostejše WordPress napake)

Uporabite način WP Debug Mode

Če želite težavo še bolj omejiti, priporočamo uporabo načina za odpravljanje napak v WP sistemu. Če pride do napak, WordPress zaradi načina odpravljanja napak izda (angleška) obvestila. Na podlagi teh tehničnih obvestil lahko lažje ocenite, kaj je v okvari. Tudi če dobite zunanjo pomoč, lahko takšna obvestila o napakah posredujete naprej in tako hitreje pridete do rešitve.

WordPress podpora - WordPress pomoč

Debug-Mode lahko aktivirate z urejanjem strežniške datoteke wp-config.php. Do datoteke je najlažje dostopati preko (S)FTP in se nahaja v korenskem imeniku WordPressa ter jo lahko urejate z urejevalnikom besedila. Dodajte spodnjo vrstico in nato shranite wp-config.php na strežniku:

    define( 'WP_DEBUG', true );

Najpogostejša WordPress napaka št. 1: Napaka podatkovne baze

Namesto nalaganja spletnega mesta WordPress se prikaže napaka v zbirki podatkov. To pomeni, da je okvarjena sama zbirka podatkov ali da strežnik zbirke podatkov trenutno ni na voljo. Možno je tudi, da so podatki za dostop napačni, ker so bili napačno shranjeni v datoteki wp-config.php ali ker je bilo spremenjeno geslo strežnika zbirke podatkov. V najslabšem primeru je bila zbirka podatkov WordPress izbrisana in zato ni na voljo.
Dve najpogostejši obvestili WordPress te vrste sta:

  • Napaka pri vzpostavljanju povezave s podatkovno bazo;
  • Podatkovne zbirke ni bilo mogoče izbrati

Z vklopom WP-Debug boste dobili tudi druga sporočila, ki pojasnjujejo, od kod prihaja težava:

  • "Connection refused" lahko pomeni, da je naslov strežnika podatkovne baze napačen;
  • "Acces denied for user", kar pomeni napačno geslo ali uporabniško ime;
  • Podatkovne baze ni bilo mogoče izbrati / Dostop zavrnjen za uporabnika ‘uporabnik'@'localhost' do podatkovne baze ‘ime podatkovne baze' pomeni, da podatkovna zbirka ne obstaja (ne obstaja več) ali pa je bilo njeno ime spremenjeno.

Če težave s podatkovno bazo ne morete rešiti sami, vam bodo z veseljem pomagali strokovnjaki za WordPress v naši agenciji Subtilne kreacije, kjer smo specializirani za WordPress podporo oz. pomoč.

Najpogostejša WordPress napaka št. 2: Pomanjkljiv vtičnik

WordPress je tesno prepleten s svojimi vtičniki. Ti lahko globoko posegajo v sistem ter razširjajo in spreminjajo vse vidike WordPressa. Če pa je aktivni vtičnik okvarjen, lahko ohromi celotno spletno mesto. V takem primeru se običajno prikaže nespecifično sporočilo o napaki "Na vašem spletnem mestu je prišlo do kritične napake", ki mu sledi povezava za pomoč do članka WordPress podpore - Odstranjevanje napak.

WordPress podpora - WordPress pomoč

Včasih WP debug mode pomaga pri ugotavljanju, kateri vtičnik povzroča napako.

Vendar pa lahko ocenjevanje tehničnih sporočil o napakah za laike hitro postane prevelik zalogaj, zato vam priporočamo, da poiščete strokovno pomoč. Naša agencija specializirana za WordPress pomoč vam je vedno na voljo.

Najpogostejša WordPress napaka št. 3: Hekerji so napadli vašo WordPress stran

Zlasti nezakrite varnostne luknje zaradi neizvedenih posodobitev, pa tudi neveljaven vtičnik pogosto vodijo do vdora v WordPressa sisteme. Na prvem primeru se obstoječe vrzeli preprosto izkoristijo za prevzem WordPressa. V primeru neveljavnih vtičnikov lastnik spletnega mesta WordPress sam namesti dejansko plačljiv vtičnik iz dvomljivega vira, da bi se izognil plačilu. Ti vtičniki so bili spremenjeni tako, da licenčni ključ ni več potreben. Vendar v takšnih vtičnikih pogosto prežijo trojanski konji oz. virusi, ki omogočijo vdor v vaš WordPress sistem oz. v vaši spletno stran.

WordPress podpora - WordPress pomoč

V obeh primerih se prevzeta spletna mesta običajno zlorabljajo za razširjanje nezakonitega oglaševanja, neželene pošte ali za prepovedane strategije izboljševanja pozicije v spletnih iskalnikih (black hat SEO) - kibernetski goljufi z vdorom v spletno mesto tako zaslužijo denar. Včasih se vdor pokaže tako, da se na vašem spletnem mestu nenadoma pojavi vsebina, ki je niste ustvarili - na primer oglaševanje drog ali pornografije. V drugih primerih je zlonamerna programska oprema za WordPress tako slabo napisana, da vaše spletno mesto ne deluje več in WordPress vrže sporočila o napakah. Tako se zlahka zgodi, da ene od številnih WordPressovih PHP skript po manipulaciji ni več mogoče izvesti.

Če domnevate, da je bilo vaše spletno mesto napadeno, morate v vsakem primeru takoj ukrepati. Obrnite se na našo agencijo in vprašajte za WordPress pomoč, da bo vaše spletno mesto spet hitro zaščiteno.

Najpogostejša WordPress napaka št. 4: prazna stran ali napaka HTTP 500

WordPressov Error 500 ali "notranja napaka strežnika" je sporočilo strežnika, v katerem deluje WordPress. To pomeni, da zahteve ni bilo mogoče pravilno obdelati, vendar brez nadaljnjih dnevniških datotek ne vsebuje nobenih napotkov o vzroku. V nekaterih brskalnikih, kot je Firefox, se namesto WordPressa prikaže le prazna stran, kar je lahko tudi Error 500. Če vidite WordPressovo notranjo napako strežnika ali popolnoma prazno stran, so lahko vzrok okvarjene ali pomanjkljive osnovne datoteke.

WordPress podpora - WordPress pomoč

Povzetek

Preden začnete odpravljati težave, ustvarite ročno varnostno kopijo WordPressa - le tako lahko zagotovite trenutno stanje, tudi če v tistem trenutku ne deluje. Nato lahko začnete odpravljati težave in obnavljati sistem. Če težave ni mogoče omejiti na eno samo okvarjeno datoteko, je pogosto edina možnost popolna obnova vseh osrednjih WordPress datotek. Obnovitev lahko opravite iz starejše varnostne kopije ali s prenosom trenutne različice WordPressa. V primeru dvoma priporočamo, da pokličete strokovnjaka za WordPress pomoč - z veseljem vam bomo pomagali obnoviti spletno mesto.

Potrebujete pomoč?

Darko Kostić
Imate vprašanja ali posebno zahtevo?
Naša strokovna ekipa vam je na voljo.
Top homeapartmentmagic-wandenvelopebookusercartphone-handsetmap-markerlaptop-phonediamondearthmagnifierlayers