Zakaj izbrati karton za POS stojala?

| 25. Sep, 2022
Predviden čas branja: 3 minut

Kazalo vsebine

Kartonska POS stojala so že dolgo hvaljena zaradi svojega razmerja med ceno in kakovostjo ob tem pa še poskrbimo za manjšo škodo z okoljskega vidika, kot če bi izbrali stojala iz umetnih mas.

V današnjem času bi morala vsa podjetja skrbeti za čim bolj okolju prijazno poslovanje na vseh področjih, kjer je to mogoče. Zato so POS stojala iz kartona dober izbor in postajajo prva izbira za vse okoljsko zavedne blagovne znamke danes, kakor tudi v prihodnosti.

Leta 2022 kartonsko POS oglaševanje izpolnjuje vse pogoje: zmeren vpliv na okolje, enostaven transport, hitrost montaže, širok nabor rešitev, odličen vizualni učinek za povečanje prodaje v trgovini!

Vizualni učinek POS stojal iz kartona

Z vidika potrošnika so kartonska stojala nedvomno eden od vizualno in psihološko najbolj osupljivih izdelkov. Karton je zelo fleksibilen oz. prožen material, ki omogoča neskončno svobodo oblikovanja in tiskanja.

Da bi pritegnili pozornost kupca, lahko igrate na izbor barv, izbor vizualnih elementov in moč natisnjenih sporočil, kar pri kovini, lesu, steklu ali celo pleksi steklu ni mogoče doseči v enaki meri.

S kartonom imate dostop tudi do velikega števila oblik POS stojal, svobode rezanja za izvirno zasnovo in izdelave kompletov za prilagojeno »oblačenje« stalnega komercialnega poligona (palete, hladilni zabojniki, vhodni terminali itd.).

Naj gre za talna ali namizna stojala, kartonska POS stojala zaradi svoje zmožnosti prilagajanja različnim prodajnim mestom in identiteti vaše blagovne znamke zagotavljajo bogato in optimalno vizualno izkušnjo tako za kupca kot za distributerja.

Vpliv vizualnih elementov na prodajo v trgovini ni mit, zato ni nič boljšega kot lepo, veliko kartonsko POS stojalo, s katerim bodo vaša blagovna znamka in izdelki izstopali na prodajnem mestu.

POS stojalo paletna dekoracija
POS stojalo - paletna dekoracija

Tehnična kakovost kartonskih POS stojal

Karton ima mehanske in tehnične lastnosti, ki jih pogosto podcenjujemo. Čeprav je karton začasen in v dogodke usmerjen material, to ne pomeni, da je krhek ali nestabilen.

Ravno nasprotno - karton je trden material, odporen na več deset kilogramov, njegova odpornost pa je optimizirana z neštetimi spretnimi tehnikami rezanja, prepogibanja, laminiranja in sestavljanja, ki se uporabljajo za izdelavo POS materialov.

Tako bo življenjska doba talnega stojala, odvisno od vrste uporabljenega kartona, od nekaj tednov za POS stojala iz E-val kartona debelina cca. 1,5 mm, od treh do šestih mesecev za POS stojala iz EB-val kartona debeline cca. 4 mm.

Ravno zaradi različnea roka trajanja marketinšlih akcij ne obstaja samo ena vrsta kartonskega stojala, temveč se pri izdelavi uporabljajo različne vrste kartona. Z izbiro prave debeline kartona je vsako vaše POS stojalo izdelek po meri, prilagojen vašim potrebam ter različnim trženjskim in komunikacijskim dejavnostim.

Logistična prednost kartonskih POS stojal

Logistične prednosti kartona so dobro znane, kar dokazuje prevlada kartonske embalaže pri prevozu blaga. Odpornost kartona na udarce in tresljaje je seveda zelo koristna tudi za POS sektor, zlasti pri prevozu vnaprej sestavljenih stojal ali kartonskih POS škatel z vašimi izdelki.

Vendar pa sta tudi lahkotnost in zložljivost kartona tista, ki mu dajeta veliko gospodarsko in praktično prednost pri prevozu, skladiščenju, sestavljanju in mobilnosti na prodajnem mestu.

Zaradi industrijskega napredka in iznajdljivosti oblikovalcev so embalaže vedno manjše, stojala na prodajnih mest pa vedno lažje in hitreje sestavljiva. V večini primerov so kartonska stojala zložena v skoraj ravnem stanju, postavljena v najkrajšem možnem času in dobavljena kot enoten komplet z najmanjšim možnim številom delov za sestavljanje. S kartonom je premikanje, razlaganje in shranjevanje vaših POS stojal otročje lahko.

Tako imenovana avtomatska POS stojala, ki so zasnovani v enem kosu, so skoraj čarobna, saj jih lahko postavite z eno samo potezo, kot je to na primer pri sestavljanju eliptičnega totema.

POS stojalo paletna dekoracija
POS stojalo - paletna dekoracija kombinirana iz večih stojal

Ekološki argumenti za POS stojala iz kartona

Med vsemi zgoraj naštetimi prednostmi je na koncu ekološki argument tisti, ki zavede večino kupcev in vse več blagovnih znamk, ki iščejo razlog za izboro kartonskega stojala in jih žal preusmeri k stojalom iz plastičnih ali mešanih materialov.

Karton, ki je večinoma izdelan iz recikliranega papirja in kartona, ki ga je po koncu življenjske dobe mogoče 100-odstotno reciklirati, je plod učinkovitega krožnega gospodarstva, saj je njegov ogljični vpliv štiri- do šestkrat nižji od ogljičnega vpliva plastike ali aluminija.

Na koncu verige okoljsko ozaveščeni proizvajalci kartonskih POS stojal vsako leto prispevajo tudi k zmanjšanju negativnega vpliva tiskarskih in predelovalnih postopkov z uporabo barv in lepil, ki čim manj onesnažujejo okolje, ter s čim manjšo uporabo laminacije (zaščitne plastične folije).

Potrebujete pomoč?

Darko Kostić
Imate vprašanja ali posebno zahtevo?
Naša strokovna ekipa vam je na voljo.

Dogovorite se za brezplačno in nezavezujoče svetovanje!

Pošlji sporočilo

Najnovejše

iz kategorije:
Kartonska promocijska stojala za pospeševanje prodaje

Kartonska promocijska stojala za pospeševanje prodaje

1. oktobra 2022
Z dobro zasnovanimi promocijskimi stojali, ali kot jih imenujemo tudi POS (Point-of-sale) stojala, pritegnete vso pozornost na svoje izdelke. Zakaj? Ker pri tej prodajni obliki vaša ustvarjalnost ni omejena.
Namizno stojalo

Kje uporabiti namizna stojala iz kartona?

24. septembra 2022
Pogosto, bodisi pri predstavitvi izdelka bodisi pri različnih trženjskih dejavnostih, se namizna stojala oz. pultna stojala iz kartona uporabljajo za pospeševanje prodaje vaših izdelkov in storitev.
Logotip podjetja: 7 idej za prepoznavnost

Logotip podjetja: 7 idej za boljšo prepoznavnost

16. avgusta 2022
Logotip podjetja mora biti preprost in razumljiv, z jasnim sporočilom, da si ga lahko zapomnimo in povežemo s podjetjem ali blagovno znamko.
Grafično oblikovanje embalaže kot del trženja

Grafično oblikovanje embalaže kot del trženja

9. avgusta 2022
Grafično oblikovanje embalaže je pomemben del vaše tržne strategije. Kot ste razvili svoj izdelek, se morate lotiti tudi razvoja embalaže.
Kaj je celostna grafična podoba podjetja?

Kaj je celostna grafična podoba podjetja?

30. junija 2022
Celostna grafična podoba podjetja ali krajše CGP - pomeni enoten vizualni videz podjetja, ki naredi podjetje oz. blagovno znamko unikatno.
Top homeapartmentmagic-wandenvelopeinboxbookusercartphone-handsetmap-markerlaptop-phonegiftdiamondearthmagnifierlayers